LADECin uudet nettisivut avattu - testausvaihe meneillään

9.3.2018

LADECin uuden verkkosivuston suomenkielinen versio on nyt avattu! Sivuston toimivuutta testataan ja sisältöjä lisätään seuraavien parin viikon ajan. Englanninkielinen sivusto julkaistaan huhtikuun aikana.

LADECin uusi verkkosivusto on suunniteltu ja tuotettu sataprosenttisesti Lahdessa: Verkkosivuston graafisen ilmeen on suunnitellut lahtelainen graafikko Jalo Toivio. Lähes kaikki sivustolla olevat kuvat on ottanut Aki Loponen, Pictuner Oy, ja sivuston teknisen toteuksen teki Teemu Peltomaa, Imager Oy. Kumpikin heistä yrityksineen toimii Lahdessa.

Sivuston rakenteen ja sisällön suunnittelusta sekä sisällöntuotannosta vastasi LADECin viestintätiimin kolmikko Tarja Pellinen, Päivi Tirkkola ja Niina Nieminen apunaan sivuston useissa kuvissa oleva Lahden ammattikorkeakoulu LAMKin palveluliiketoiminnan opiskelija, työharjoittelija Joonas Saarilahti sekä muutamat muutkin ladecilaiset.

Sivustoa täydennetään ja testataan alkuviikot - Anna palautetta

Tavoitteemme on tarjota niin sisällöltään kuin toiminnaltaankin erinomainen ja kiinnostava sivusto, josta asiakkaamme, yhteistyökumppanimme ja muut sivustolla kävijät löytävät helposti etsimäänsä tietoa ja mielenkiintoisia sisältöjä. Toivommekin saavamme runsaasti palautetta sivuston toimivuudesta ja sisällöistä, Sinulta, sivustollamme kävijä!

Voit kertoa ajatuksiasi sivustostamme ja antaa palautetta sen ilmeestä, sisällöistä tai toimivuudesta sivustolta löytyvällä palautelomakkeella (linkki alla). Mikäli annat palautetta jostain virheestä, ole ystävällinen ja kopio selaimen osoitekentästä ao. sivun osoite palautelomakkeelle.

Anna palautetta

Tarja Pellinen